söndag 23 juni 2013

Roibust'e vad e det?

Har druckit två stora stark. Känner mig helt lurvig. Både i huvet och räva. Nej men i räva är jag ju alltid lurvig. Känner att det är total avsaknad av disciplin i detta inlägg. Det växer små buskar av könshår på mina stortår och jag älskar världen! Nej, nej, nej nu ljög jag igen.
Kan just nu tänka mig lite sällskap. Ett intellektuellt utbyte. Efter att ha spenderat trettio timmar på jobbet de tre sista dygnen kan det tänkas att jag skulle prata ner detta sällskap tills det började gråta. Sen skulle sällskapet åka hem, dra ner gardinerna och inte prata med en människa på flera veckor. En helt spontan present från mig.
Nu har jag fått mig ett sällskap här. Ett skäggigt sådant. Fan vad jag pratar ner dem. Tror jag ska beställa en öl till.
 Fuck yeahhhh!!!!!!!!

Inga kommentarer: