fredag 3 december 2010

Fem våningar ner i det ruttna paradiset.

Svin och död.

Skit och piss.

Blod och kräk.

Röv och räv.

Svärd och ris.

Ilska och hat
sinnesutbrott

Horeri horera
och en luden tå
rakt upp i analen.

Runk och snor.

Sprut och sprit.

Internet 24-7
nakenhet
och ensamhet.

Ingen tro
Inget hopp
Bara en väldigt liten snopp.

Ond bråd död
plastig lyx
i överflöd.

Fylleri, fyllera
lagd pizza ligger.

Hon och jag
mellan lakan
skitigare än
Hitlers själ.

Och en fuktig
sölig
kletig eftermiddag
fem våningar ner
underjord.

1 kommentar:

Stefan Swalander sa...

Tjena B-Häng, kollar igenom din blogg och skrattar för mig själv! Låter som livet går bra nu, skönt att höra! Själv har det varit både upp och ner de senaste åren. Nu upp :) Nej jag bor ju inte kvar i Götet, flyttade till Sthlm några år, sedan tillbaka till Växjö. En tanke: spelade inte du och brorsan in nästan varje spelning? Kan du inte lägga upp lite klipp på YouTube, har letat efter Temeperance men hittar bara typ en karaktär i TV-serien Bones, och nån värdelös technogrupp ;)Jag menar för oss gamla Växjö Rockers, vore det kul med lite nostalgi! Jag antar att det inte blir så mycket trummade nu för tiden, själv blir det inget gitarrande :( Men har inte haft hjärta att sälja stärkaren och gitarren. Det var trots allt under dessa år vi la grunden för dem vi är idag, dessutom hade vi ju kul som fan! På 'mezzo "Café Kristina" och 11-gården! Ha det bra!

Vi hörs
//Stefan aka Swalle